NeNek KeBaYaN

Tuesday, February 07, 2006

:: Sekadar Sebuah Bingkisan Hati ::

hmm actually hari nie, nenek rase cam something wrong jek. Rase macam tersisih dia dalam kelompok manusia. Rasa sesak dengan pemikiran manusia. Lemas la cam nie... Kadang kala terdetik di hati nie kenapa nenek dilahirkan di dalam kepompong manusia yang sering berpura-pura sehinggakan nenek turut sama bersifat sedemikian. Nenek sedih sangat bila rasa tersisih cam nie. Luaran nampak ok tapi hati di dalam dah luka berdarah dah nie. Nenek sengaja mempamerkan senyuman tapi sakit sebenarnya. Nenek dah letih dah hidup macam nie. Letih sangat2... rase macam nak pergi sebuah pulau terpencil, carik kedamaian kat situ. tenang kan fikiran setenang mungkin dan luaskan pemikiran seluas mungkin..........

p/s: sekadar luahan hati tanpa pemikiran yang matang... frust la pulak... kejap je nie.. dah ok dah!!!hehehehe

3 Comments:

Blogger sakura said...

hai nenek...
i sakura biasalah tu setiap orang ade perangai mereka so jgn jadi mcm diorangh dah lah he5
www.sakuragirl-story.blogspot.com untuk tau kisah hidup saya pulak...bye

5:52 PM  
Blogger ziyra said...

nenek ni umoq bape?

8:40 AM  
Blogger nimrahawra said...

sian kt nenk kebaya..

6:51 AM  

Post a Comment

<< Home